Via onze beheerorganisatie Golflink BV is het voor GCN-leden met het juiste lidmaatschap mogelijk om met 15% korting te spelen op de Partnerbanen. Om hiervan gebruik te maken, moet de greenfee van tevoren afgerekend worden via de ledenpagina van GCN.

LET OP: De korting wordt NIET op vertoon van de NGF-pas aan de balie van de baan verleend.

Hoe werkt het:

1. Reserveer eerst zelf een starttijd bij een van de partnerbanen
2. Log daarna in op de ledensite van jouw GCN-club en ga naar het menu-item ‘starttijden’
3. Meld de starttijd die je van de baan hebt gekregen aan en reken af via je PPC-saldo
4. Je ontvangt van Golflink via email een voucher als betaalbewijs
5. Meld je op de dag van spelen bij de receptie van de baan en toon je voucher

De boeking doe je dus rechtstreeks bij de baan, telefonisch of via hun eigen website.
Om gebruik te maken van de 15% korting doe je de betaling vervolgens via de ledensite.

Een aantal veel gestelde vragen (en de antwoorden) hebben wij hieronder op een rijtje gezet, zodat je over alle informatie beschikt om van deze aantrekkelijke regeling gebruik te kunnen maken!

————————————————————–

Op welke banen geldt de korting?

Als GVN Loyalty lid kun je met 15% korting spelen op alle 21 Golflink Partnerbanen. Een overzicht van deze leuke golfbanen vind je hier.

Krijg ik de korting door bij de golfbaan mijn GCN/NGF-pasje te tonen?

Nee, de korting geldt alleen voor leden die beschikken over het juiste GCN-lidmaatschap. Omdat de golfbaan dit niet kan controleren aan de hand van de GCN/NGF-pas, loopt de korting via jouw persoonlijke ledenpagina.

Kan/moet ik mijn starttijd dus voortaan via de GCN-ledensite reserveren?

Nee, het reserveren doe je nog steeds gewoon bij de golfbanen zelf, alleen de betaling van de greenfee gaat via de ledensite. Je kunt dus gewoon de baan bellen of als greenfeespeler reserveren via hun site en reserveringssystemen zoals ikgagolfen.nl.

Hoe werkt het betalen van mijn greenfee?

Nadat je een starttijd bij een van de banen hebt gereserveerd, kun je deze aanmelden op de GCN-ledensite. Op basis van de starttijd is bekend wat het standaard greenfee tarief is en daarop wordt 15% korting verrekend. De betaling van de gereduceerde greenfee loopt via je PPC-saldo. Je moet voldoende PPC-saldo hebben op het moment dat je de betaling wilt doen.

Wat is PPC-saldo?

PPC is een soort rekening courant, die per lid is gekoppeld aan het GCN-lidnummer. Je kunt je PPC-saldo opwaarderen door geld over te maken op  IBAN-nummer NL8RABO0323272304 t.n.v. GolfClub Nederland. Dit wordt over het algemeen binnen 1 werkdag bijgeschreven op je account. Meer informatie hierover vind je hier.

Welke stappen moet ik volgen om mijn greenfee te betalen?

  1. Log in op je persoonlijke pagina van jouw GCN club
  2. Kies na het inloggen het menu-item ‘starttijden’
  3. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘aanmelden’

Hoe weet de golfbaan dat ik al heb betaald?

Nadat je de starttijd hebt aangemeld, wordt gereduceerde greenfee afgeschreven van je PPC-saldo en ontvang je per e-mail een voucher van Golflink. Dit is het betaalbewijs dat je op de dag van spelen kunt inleveren bij de golfbaan.

Kan ik ook voor mijn medespelers met korting afrekenen?

Ja, als je jouw starttijd in het systeem aanmeldt, kun je indien gewenst ook meteen voor jouw flightgenoten afrekenen. Alle spelers krijgen dan 15% korting ongeacht of zij ook lid zijn van GCN. De betaling loopt wel volledig via jouw PPC, dus je moet voldoende saldo hebben voor alle greenfee’s.

Moet de gehele flight via de GCN-ledensite betaald worden?

Nee, dat hoeft niet. Je krijgt een voucher voor het aantal personen waarvoor je hebt betaald. De anderen kunnen gewoon zelf bij de baan betalen, maar krijgen dan uiteraard niet de 15% korting.

Kan ik mijn betaling annuleren?

Tot 48 uur voorafgaand aan je starttijd kun je de betaling eenvoudig via het systeem annuleren. Het bedrag wordt dan automatisch teruggestort op je PPC-saldo.

Waarom kan ik mijn betaling niet op het laatste moment annuleren?

Zodra je via GCN hebt betaald, krijg je van Golflink een voucher als betaalbewijs. Na annulering wordt de voucher ongeldig en om te voorkomen dat deze toch wordt ingeleverd, is voldoende tijd nodig om de baan hierover te informeren.

Wat gebeurt er met mijn betaling als de baan gesloten is?

Als de baan op de dag van spelen gesloten is, kun je dit melden op info@mijngcn.nl. Nadat wij van de baan een bevestiging hiervan hebben gekregen, wordt het betaalde bedrag teruggestort op je PPC-saldo.

Wanneer moet ik mijn betaling doen?

Dat kun je zelf bepalen. Vanaf het moment dat je bij de baan een starttijd hebt gereserveerd, kun je tot 2 uur voorafgaand aan die starttijd nog afrekenen in het systeem. Mits je voldoende PPC-saldo hebt natuurlijk.

 

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?

Stuur dan even een mailtje naar info@mijngcn.nl.